don't take life to serious

Jag är glad, det är jag. Jag uppskattar saker på ett vis jag aldrig gjort förut, jag förväntar mig inte så mycket. Men jag blir så ledsen och nerdragen när jag läser vissa bloggar och forum som bara fokuserar på det negavtiva. Om jag endast skulle fokusera på det negavtiva skulle inte jag komma så långt som jag gjort och jag skulle säkert framstå som en helt annan person. (visst kan jag också slänga in inlägg som är mindre roliga, men jag har ju faktiskt bloggen för en andledning och det är för att få skriva av mig och mina egna tankar, så det är helt normalt). Jag har alltid negativa funderingar men skirver det inte här. Jag skriver det här om det är något jag verkligen måste ut med men vill inte prata med någon om det. Men jag har ett råd till alla er där ute som känner att det är jobbigt - det är okej att tycka att det är jobbigt, du är faktiskt människa du med. Bearbeta det på ditt sätt sen försöker du se det positiva med det hela, än hur svårt det kan vara finns det alltid något litet positivt. "Don't take life to serious" berukar jag säga till folk som tycker jag skrattar och har mig mycket. Jag är glad när jag inte bryr mig, om vad andra tänker och tycker och när jag är mig själv, samt fokuserar på det positiva. Va positiv!
Ingen ska ta åt sig av det här inlägget, menar ingen jag känner. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: