Var glad och nöjd för vet du vad, en björntjänst gör ju ingen glad

Just nu ägnar alla mina tankar åt en lägenhet, i Lycksele dessutom. Just nu skulle jag inte hellre än att flytta till Lycksele. Även fast jag inte tycker om Lycksele så värst mycket men allt skulle underlätta med skolan. Dock finns det nackdelar med att flytta till Lycksele. Jag skulle måste säga upp mitt jobb i Åsele vilket innebär 0 inkomst, skulle inte kunna gå på alla träningar som är i Åsele på kvällarna som jag ÄLSKAR, och jag skulle måste flytta från Andreas och det är det sista jag skulle vilja göra. Allt skulle vara perfekt om jag hittade ett jobb i Lycksele så jag hade något att göra på kvällarna, samt om Andreas hittade ett jobb i Lycksele så han kunde flytta hit med mig.
 
Åter igen så har vi slutat nu för dagen och klockan är tio över tolv.. Och vi har dessutom hunnit äta lunch så vi slutade typ kvart över elva för dagen. Men som tur var så såg jag att Tove va i Lycksele så skulle få åka hem med henne! Du får en guldstjärna av mig, hihi.
 



Postat av: Anonym

Ändå lätt värt att flytta. Jobb finns ALLTID att få tag i, dessutom har du två år kvar av skolan och det blir aldrig bättre med dessa jävla scheman i Lycksele.... Ångrar själv att jag inte flyttade dit egentligen, bensinpengarna du kommer lägga ut när du fått körkort för att slippa vänta på bussen är inte att leka med, tro mig!

Svar: *Jo scheman ändras hela jävla tiden och det är så drygt att ha så långa hål varje dag.. Jo jag förstår och det kommer att bli dyrt och om jag känner mig själv så kommer jag vilja köra hela tiden ;p..
Sanna Lindström

2012-08-29, 17:50:47 -
Postat av: Fillan

Jag skulle rekomendera att flytta :) trots att det är väldigt svårt att vara utan den man älskar. Men tänk såhär det är bara tre terminer kvar av skolan. Och du far ju kanske hem på helgerna, bara några få dagar som du behöver övernatta i lycksele. Så får jag tänka varje gång jag åker till Umeå. Det är ju bara några få nätter sen hemgång :) Det där med jobb fixar sig, tro mig allt brukar falla på plats tillslut. :) Det fixar du Sanna!

Svar: Jo, jag tror säkert det skulle gå bra och om jag nu nån gång vill åka hem någon kväll så kan jag ju göra det! Sen så kan jag ju försöka leta jobb här i Lycksele och det skulle nog inte vara helt omöjligt. :)
Sanna Lindström

2012-08-30, 08:18:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: