thank god it's over

Har ingen aning om vad jag ska skriva och just nu sitter jag med Emilia i biblioteket och väntar på bussen, och då tyckte hon att jag skulle skriva om henne!

Emilia, Emilia, Emilia.. Vars ska jag börja? Jag kan dra historien om våran relation först. Vi var bästa vänner i åk 6 där vi umgicks och bakade snopp-pepparkakor och spelade in filmer osv. Sedan började vi i högstadiet och då var vi inte alls med varandra längre. Vi pratade väl nu och då men inte ofta eller långvarit. I gymnasiet efter massa "hat" mot varandra ang. pojkvänner så började vi prata igen. Vi pratade mer och mer och umgicks mer och mer. Tillslut var vi tillbaka där vi var i sexan, riktigt bra vänner! Vi bestämde oss att inte bry oss om killar, och vi fick verkligen en kick-ass vinter tillsammans! Gjorde massa skoj och busigheter hela tiden, och träffade även våra drömkillar ungefär samtidigt. Jag har berättat tråkiga saker för hon, skrattat med hon, varit stupfull med hon och massa mer! Jag är hur glad som helst att jag valde att gå i Lycksele istället för i Övik för om jag hade gått i Övik hade vi nog aldrig tagit upp kontakten igen, och det hade varit riktigt synd för hon är en sådan fin vän.

Love you bff!

Postat av: emiliaaa

pussss påre gumman!

2012-08-23, 22:01:09 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: