Då höjer vi glsen, nu tömmer vi den.

Jag blir så glad när ni lämnar kommentarer, det är jätteroligt! Förutom när dom är elaka.. Men dom väljer jag att inte läsa.
 
Idag är det REDAN fredag och just nu sitter jag på skolan och väntar på att sista lektionen för dagen ska börja! Efter det åker jag på Dollar med mamma och syster, sen får jag åka hem. S K Ö N T !
Ikväll tänker Andreas lämna mig för att fara på andra äventyr så då tänker jag passa på att vara med Emilia. Massa bus som vanligt..? Hope so!
 
Igår hade jag världens myskväll. Efter maten hoppade jag i One Piecen och drog sedan på Ica och köpte massa frukt + tidningar. Min frisörtidning hade även kommit. Hade några läxor också. Mysade ner mig i sängen hos Andreas och tände sängbordslampan och började med läxorna, sedan åt jag fruktsallad och läste SOLO, och efter det blev det en lång och skön dusch, sen massa mys!
 
Och ang. flytten till Lycksele.. Det finns ett ljus i tunneln längst bort! (mitt hopp). Dock så är det inte säkert att den där saken kommer att hända, men jag hoppas det så jag kan få flytta någon gång! Dock #2 så har jag inte ens pratat med mamma om det här.. Kanske ska göra det så hon får säga sin åsikt om allt det här. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: