back2school

Nu är jag inne på tredje skoldagen, och det känns helt ärligt som jag aldrig haft ett sommarlov.

Gårdagen var bra iaf! Första lektionen inställd, missade andra och hade ingen tredje så alltså, inga lektioner.. Men jag hade med mig Emilia och Johannes heeeela dagen! Va hos Gabriella, drack te, såg film, sminkade Emilia, drog på stan (men handlade inget!!) sen var det bara att åka hem. Dessa personer har jag inte umgåtts med mycket på senaste tiden så det var riktigt roligt med en heldag med dom!

Nu är det en timme och 45 minuter tills jag börjar.. Och ingen annan jävel har sovmorgon så nu sitter jag här, helt ensam.. Skulle ha funderat på lägenhet ist! Fast, nu har jag världens bästa kille i Åsele som jag inte vill lämna. :)


Ska även kanske göra min tredje tatuering snart, spännande.. ;)

Och ÄNTLIGEN ska jag få fara till Umeå (på lördag) och spendera alla mina pengar! Dock tyckte mamma och Andreas att jag bara skulle ha med min 500 kr, morr..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: