when we stand together

Hej!
Nu vare ju så att förra helgen sa Tove att jag skulle skriva minst tio inlägg till på min blogg så hon hade ngt att läsa, och det gick ju inte så bra haha..


Iaf så har det varit en ganska bra helg!
*Kom hem typ ett på fredagen och på kvällen var jag barnvakt åt Jonna, så vi for åt Sabina och dom och bakade och ja kan ju säga att ja tro ja tillhör de andra könet eller ngt för ja ska fan int va i köke! Hädd sönder ett mått, spillt mjölk på plattan som va på osv.. ;p
*Lördagen klev ja upp nio och ksull träna men de va ingen träning så ja for å sprang runt elljusspåret och sen titte ja på hockey, och på kvällen for jag och Sabina åt Daniel. Jag har lärt mig nu att man ska nog inte vara uppe så länge ;p och jag hatar att tänka tillbaka och komma ihåg allt pinsamt.. Men kul vare! Och btw, tydligen snarka jag..? Haha, högt dessutom.. ;p



Nä nu jävlar ska ja gå och äta ngt för illamåendet har äntligen släppt!


HAHAHAHA, tro ja va typ.. elva?!;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: