Torsdag!

Hejsan!
Idag äre faktiskt 3 veckor till min födelsedag, 4 veckor till jul och 5 veckor till nyår! :D ja kan int beskriv hur mkt ja längt!


För två år sen hade jag sån här mörk hårfärg på jul! Tror det blir något liknande i år eftersom jag har löshår som är i ungefär samma färg :)

Jag kan ju säga att jag blev väldigt glad när ja kom hem och öppna lönespecifikation! Hon hade glömt att betala ut semesterersättning i två månader så då fick jag det nu! Perfekt inför jul och så. ;)

Imorgon ska jag och Sandra och Jenny på Dollar Store efter skolan och julhandla hade vi tänkt! :) så jag måste nog sätta mig ner och börja skriva vad jag ska köpa och till vilka..




Nä nu ska ja ut me hunn s ja få skriv mer senare!
Postat av: jennifer

Jag kan göra en bloggdesign till dig om du vill! :) håller på göra om min egna nu också men jag kan nog hinna med 2 :)

2011-11-24, 15:24:55 - URL: http://jenniferrlarsson.blogg.se/
Postat av: jenny

TA BORT BILDEN PÅ MIG SANNA;p haha

2011-11-26, 01:11:56 - URL: http://ddagonatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: