make this dream the best i've ever known

Hellu!
Tisdagkväll just nu och dagen har inte så varit så mycket vidare.. Det hela började med att vi satt oss på bussen och jag vaknade och kollade på klockan i bussen som visade 07:30, och vi stod still. Ja la mig ne roch försökte sova igen, men ungefär tjugo minuter senare satte jag mig upp och fråga vad som hade hänt.
Då visa det sig att en mjölkbil hade kört av vägen, och en arab eller vafan de va hade hädd sönder kopplingen och hade inga pengar att ringa efter bogserarn, haha stackarn..



Hela dagen har jag inte varit på så bra humör faktiskt? Men jag har kunnat fokusera ovanligt mkt på matteprovet, hm! Sen bleve inte så mkt bätter när jag kom hem och fick reda på att folk lägger sig i mitt liv om saker dom fan int ha å göra med!
Kan nån snälla förklara för mig, varför killar som ligger med vi säg, tio st på en månad är cool, när tjejer blir klassad som hora om de gör samma sak? Det är så jävla fel!

Dessutom äre ju egentligen bara jag somvet hur det ligger till så ja ska int ta åt mig, jag ska vara stark. Folk få väl tro vafan dom vill, är bara less på alla rykten som går i Åsele.


<3

Postat av: Anonym

Tycker du att det är coolt att ligga runt så tycker jag synd om dig.

2011-11-24, 15:01:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: