i called her on the phone and she touched herself

Tjabba!
Lördag idag, och har varit i Kyrktåsjö på dop, kusin dotter, riktigt trevligt faktiskt. :)
Igår var jag och Sandra och julhandla på Dollar och jag fick med mig tre julklappar hem! Nu äre ba två eller tre kvar, har inte riktigt bestämt mig än.. Senare när jag kom hem ställde jag mig och lagade mat och bjöd mamma, Jonna, Gunilla, Sabina, Lovisa och Kristina på inbakad kyckling! Senare blev det ut en sväng med epen, hem och gå med Exxo sen for vi till Sven-y som tatuera Sabina! :)


Dock är den inte klar än, den ska skuggas om två veckor!

Desutom ska jag äntligen göra min andra tatuering! Nästa fredag blir det, när jag kommer hem från skolan. :) jag ska skriva "i was born this way" i nacken hade jag tänkt mig.


Ikv blire skruvning sen skull jag och Sabina kanske hitta på ngt!


"i'm gonna keep on giving you my love"
i miss beeing in love,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: