dirty dancing in the moonlight

Fan de här gå ju bra! Länkade bloggen på facebook efter ett enda inlägg och då vare 60 st som va inne å kolla! :) fast måste byta design och så på bloggen, lite väl gammal nu..

Ja, gårdagen haha.. Ja ska fan slut å drick, man ångra ba saker dagen efter haha. Men en sak blev jag väldigt förvånad över, på ett bra sätt. ;) och en annan sak som jag fick höra idag blir jag lite småless på.. Men som sagt, du kan inte både äta kakan och ha den kvar.



Idag blire till å skruv i epen! :) bror har varit så snäll nu och skruvat i den utan mig, i två dagar. Känner mig lite småelak haha :( men men!

Och ikv blire kanske Sabina, ja hoppas de så vi få ta igen lite!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: