i move to obama

Så! Äntligen gjort bort alla dagar som jag inte har skrivit om, pust..

Tog bussen igår till Lycksele halv tre så kvart i fyra var jag där. Då träffa jag Backlund och han visa vars tingshuset var och där satt jag i 45 min och vänta på pappa.. Fick pengar och åt på Frasses sen gick jag till Medborgarskolan från sex till halv nio!

AM-kursen är igång.. Så nu ska jag sätt me å plugga, kul kul!

Dessutom.. Jag börjar jobba ikväll! Fan va skönt. :) visst, det är inte så lätt antar jag men alltid ngt!

Men nu måst ja börja plugga, vi hörs.


Dr Pepper, eller hur vare Oskar..? Ja kom klara de!
Postat av: backlund

woho du skrev om mig :) :) glad glad :)

2011-05-05, 18:12:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: