ännu ett jävla inlägg

(Jag slänger in ett inlägg innan jag far och tränar)

Jag känner att jag vill göra något drastiskt, och fort skare gå! Tur jag har beställt håret så jag får färga snart, fan va less jag är.. Tur jag och älsk ska bort i helgen!

Jag väntar även på mina kläder  som vi beställde för ett bra tag sen, men det är ju H&M så vad får man förvänta sig?

Dessutom, jag funderar dag till dag hur det ska bli. Antar att man bara ska ta en dag i taget, men ibland när jag bara glömmer bort mig helt och hållet känns de så jävla skönt. Typ som när jag gjorde det, jag var rent utav glad och jag tycker själv att det är konstigt att jag blev så pass glad, det är då jag börjar oroa mig.
Tur jag har min Fredrik! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: