she owe me

Jag vet att jag kommer få skit för att jag skriver det här, men det är ändå ingen som förstår vem det handlar om, så vad spelar det för roll? Jag måste bara säga att jag är jävligt less. Visst jag är ung och har hela livet framför mig, men jag lever bara en gång, och enligt mig ska man passa på att göra så mycket som möjligt då! Eller iaf roliga saker. Och om jag vill göra något som man tydligen ska vara "äldre" för, vad spelar det för roll om jag är bland den första som gör det? Och det är ingen som tycker jag är dum i huvudet om jag gör det, snarare tvärtom tror jag! Jag tror folk kommer vara glad för min skull. Och som sagt, jag tror att du vill vara näst intill perfekt och vill att jag ska vara samma sak, och om jag gör det tror jag att du är rödd för vad folk ska säga till sig om mig, men det är mitt liv och rykten kan ju ta sig i röven.
Om du bara kunde vara glad för min skull.. Och det är ju för fan nu, INTE OM TRE JÄVLA ÅR.


Du kan inte ana hur jävla glad jag var.. Och allt förstördes, pga några ord. Du kan inte förstå hur besviken jag är just nu, jag vill nästan inte ens titta på dig..
Postat av: Gunilla

men sanna va är det nu?.....låter ju inge kul det här.

2011-03-22, 16:50:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: