make it sound all like this

Jag känner att det är tusen saker jag måste gör nu! Ja, först och främst: sova. Men sen måste jag hälsa på kusin och Sandra som har fått Ozzian, gör klart massa arbeten på skolan, hitta examensklänning + skor, träna och mycket mer! :)

Det med klänningen är ju ett tag kvar, men hellre hitta en nu än att sitta där tre dagar innan och undra vad jag ska ha..?
+ måste jag fundera vad fan jag ska göra med håret. Inte nu dock, utan till examen, men det är ju samma sak där! Jag känner att dagen innan kommer jag fortfarande inte veta och då får jag gå med min urtvättade färg och jättefina utväxt :(

Sen var jag ute och sprang igår, och sprang med Evapes idag, vi är dukti vii!


Jag vill ha den sne. :c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: