i've been loving you

Det känns som så tomt på något sätt. På något sätt känns det som jag är si*****.. Not so funny. Dessmomutom är jag som jag är, så jag fruktar det värsta, även fast det typ inte är något, men så här har det inte varit förut. Om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt inte tänkt så mycket på det, så frågan är hur mycket jag bryr mig? Men när jag väl tänker på det så fruktar jag det värsta.
Den dagen, var typ den bästa på länge, vad hände med det? ;s dessutom, som det har varit nu (nu syftar jag på en annan sak) har det inte heller varit förut.

Det enda jag vill är att ha det så bra som möjligt, och jag trodde verkligen jag hade det bättre än dig, jag kände mig så stolt. Sen gör du en sak, och wops har det bättre än mig helt plötsligt. Fast.. Varför du har det så är nog för jag har en sak som stoppar mig hela tiden.

Tack bloggen, kan verkligen skriva av mig här när jag inte har lust att prata med någon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: