in ya head

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.

För det första - en kille! Första jag skulle göra är att pissa, runka och ha sex.. Dessutom när man är kille så bryr man sig inte så mkt om utseendet och de skull nog va skönt! Typ kliva upp tio minuter innan skolan börja, ta på sig kläderna och fara dit. Bara prova på. :)

Sen skulle jag vilja byta liv med en som var värsta rik och inte behövde tänka på hur mycket det dom handlar kostar.. Kunna ge bort hälften av mina pengar till svältande barn i typ Afrika och må hur jävla bra som helst! Å, drömmar..

Visste ni att jag ska bli fadder när jag får fast inkomst? Skicka såhär 100 kr i månaden till svältande barn!


De är fan synd om dom.. Och tänk på vi som har det bra, vin klagar liks förbannat att vi inte får vad vi vill.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: