fly so fly

Dag 01 - En nytagen bild på dig själv och femton intressanta fakta om dig själv.


 
1. Jag lider av en sjukdom som kallas "kort"

2. Jag är tokig i bilar

3. Mitt andranamn kommer från min farmor

4. Jag har haft två morbröder, men en är död och den andra har jag inte träffat på 10-11 år

5. Jag älskar att tänka tillbaka och minnas

6. Innerst inne är min favoritfärg rosa

7. Jag har ett hett temprament även fast jag inte visar det bland folk

8. Jag är musikkåt

9. Kan inte leva utan min mobil..

10. Jag önskar jag var tretton igen samtidigt som jag vill vara arton eller äldre

11. Det jag vill ha mest i hela världen är en egen lägenhet

12. Jag kan inte leva utan lipsyl, mina läppar svider som bara den för att jag slickar på dem hela tiden..

13. Jag är nog den mest kramgoa person du kan hitta!

14. Det finns en sak som jag ångrar väldigt mycket i mitt liv, men på den tiden var ajg för rädd att säga nej.

15. Jag kan slänga ur mig kommentarer utan att tänka på det, och det får människor att ändra sig, har hänt några gånger.. ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: