kingbed

Jag tänker skriva ett inlägg idag också! Fast inte om något vettigt..
Det är söndag och jag ska fara och jobba ikväll men det orkar jga inte tänka på just nu! Och nyss fick ja veta att vi är bjudna på kaffe hos farmor och farfar vid kaffetin och jag hoppas fredrik följ me då. Sen vet jag inte så mycket mer.

Jag blev ju bjuden att följa på flotten nu helgen som va men då kunde jag inte och jag ångra att jag inte följde nästan.. Men nästa gång ska jag banne me följa! Har blivit frågad två gånger och har inte kunnat följa nån av gångerna.

Men nu är det slutpratat, ska klä på mig och äta något sen ska jag upp på samhälle, cya!


Jonna och jag för typ.. sex år sen? ;p det var den tiden hon ville vara tjej, inte kille..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: