vivivivbes

Godkväll! Har insett att det blir mycket mindre bloggande nu när skolan har börjat, nu har jag ju fullt upp!

Jag skulle ju vara nyttig från och med idag, och det går inte så bra när man följer med på galven och äter tårta och dricker kaffe!

Kom nyss hem från älskling, och efter jag hade kolalt blocket och pratat med mamma och pappa ville jag jättegärna gå och lägga mig, men nej.. Kom på att jag avr tvungen att renbädda sängen! Suck.. Men man sov aldrig så gott som i en nybäddad säng. ;)

Ska göra de nu, sen sova! Men hade tänkt lägga upp en bild på tatueringen först.


Den är skitsuddig, javet! Men jag tyck den blev ganska bra. :) får väl se på plats om dom fixar till den eller inte.

Godnatt! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: