någon är bitter

Hej! Har haft en "bloggpaus". Men nu ska jag börja skriva igen, jag lovar!

Tatueringen är gjord nu för de som inte vet, men det gör nog de flesta. :)

Satt och pratade med Karin idag, i över en timme! Gör ingenting, hon är trevlig osv, men skit samma! Vi pratade om min framtid. Förut var den bara skrämmande, men nu ser den lite ljusare ut faktiskt! Det var lite småroligt när hon började svära till mig när jag berättade att vissa ämnen "skiter" jag i, även fast jag vet att jag kan. ;p men vi kom bra överens!

Hädanefter blir det bara plugg efter skolan! Förlåt Evapes :(

När jag kom hem så tog jag fram läxboken, och kände riktigt hur tråkigt det var att plugga.. Men jag kom på att man kan göra det roligt!


Haha, tyskan i sjuan tror jag?!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: