my opinion

Jag ska int trycka ner nån nu eller något, men jag måste bara säga att jag tycker det är fint med piercingar, tatueringar och andra saker man kan smycka ut sin kropp med! :( Visst, hur snyggt är det när man blir gammal? Därför ska man göra tatueringar på ställen så man kan dölja dem till exempel, men jag tycker det är hur snyggt som helst!

Jag tycker om att göra saker som blir annorlunda, men tyvärr gör jag det inte ofta. Visst mamma tycker redan jag har mycket, men jag har bara piercingen i naveln, piercingen i ögonbrynet, töjningar i båda öronen och två hål till i öronen. Det är inte så mycket, och en tatuering har jag blivit lovad! Men det enda problemet är att jag vill göra en till piercing, helst industrial, annars läppen.

   
fucking piercingporr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: