Mina tankar just nu..

# vars har du tagit vägen? Halva mitt liv är borta känns det som.

# varför kan det inte vara på ett och samma sätt hela tiden? Jag saknar det vi hade. Det har som dött ut.

# jag känner mig äcklad av mig själv, hur svårt kan det vara att låta bli sötsaker?

# jag önskar att ingen visste att det här var min blogg eftersom då kunde jag skriva precis vad som helst utan att någon skulle bry sig.

# jag känner mig ensam.

# jag förstår inte vad som har hänt med mig? Jag har bara varit sur nästan dom sista dagarna, och om jag inte är det har jag jättelätt att bli det. Jag vill inte vara känd som den sura, tvärtom!

Nä, nu skare bli ändring!
och jag älskar min fredrik


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: