ja det är sjuka dagar

God morgon! Eller, jag klev upp för typ tre timmar sedan men shitthesame!

Vet inte vad jag ska skriva om just nu, så kan väl ta några sanningar.

Fem sanningar om mig..

1.
Jag dansar framför spegeln nästa varje gång jag står där, kan nästan inte vara stilla till musik!

2. Mitt liv består nästan bara av att vara avundsjuk, jag hittar alltid nya saker på folk eller som de äger som jag blir avundsjuk på.

3. Jag tror jag är äldre än vad jag är, vilket är väldigt dåligt.

4. Jag HATAR att vara sur bland folk, så oftast försöker jag inte vara det, och när jag väl är det så blir jag smått sur på mig själv och vill bara vara ensam.

5. Jag är nästan aldrig nöjd, jag vill bara ha mer och mer. Oftast. Jag är bortskämd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: