doh

God dag, varit i Övik idag, och dom hade en ganska fin skola faktiskt. Blir nog mitt andra val.

Åh, jag orkar inte. Eller gör jag? Jag vet inte, får väl vänta och se. Vill inte.

Jag ska flytta in på samhållet i egen lägenhet så folk orkar komma till mig, blir liiiite närmare då. Önskar även att en sak kunde vara som förut, så en annan sak blir som det var.. Jag önskar att jag fortfarande var allt, det var så mycket roligare.. Jag vill att du ska vara *********!

~att en kommentar kan förstöra så mkt~

Klockan är inte ens tio, men funderar på att lägga mig ändå.. Orkar inte var uppe längre. Gnatt

Postat av: so

vad ska du söka?:)

2011-01-20, 18:08:42 - URL: http://ssofieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: