adrenaline

Nu tänker jag göra såhär - jag skriver sista dagen nu! Jag tror nämligen jag har hoppat över en dag, så jag gör det nu.

Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Jag minns när jag var i Vilhelmina och fick ett sms av Sabina. Jag gick ut i köket där jag var och visade smset för personen jag var hos. Det stod att min gammelmormor var död. Jag började gråta även fast jag inte kände henne så väl.
När jag var i Åsele tidigare så låg hon på sjukan. Hon hette Anna och var 96 år, hur frisk som helst också. Ändå tills hon fick sin stroke. Jag minns hur hemskt det var att stå där på sjukhuset med pappa, pappas kusin Markus och hans syster. Hon försökte prata med oss men det kom inga ljud. Det var hemskt.

Var nog det enda jag kom på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: