Petter de gå bra nu1

Hallå! Nu äre folk som ha klaga så måste faktiskt skriva ett inlägg. :)
Har hunnit med att..

-få igång epan

-fyllt år

-köpt nyårskläder!

  

Jag är även ganska stolt över mig själv! Har nästan släppt en person helt! Dock är det väldigt svårt fortfarande, men det tar sig, then maybe i can move on.

Känns även skönt att vi kanske är ledig torsdag också! :) sen äre jul på lördag, man kan inte säga att det går mer än bra nu, det gör det verkligen. Dock blev jag väldigt less igår kväll för det finns tydligen väldigt omoget folk, men jag orkar fan int ta åt mig längre, folk få snacka om vafan dom vill!

Sen längt ja te nyår, de bli nog bra de med!
Men nu ska jag åt Hugo och dricka kaffe och prata av mig, sen vidare till evalena, vi hörs!


Sen sakna ja den där sötpajken också, samt hans mamma!!! Var så länge sen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: