när jag går ner

Tjallu!
Sitter just nu med färg i håret, blir intressant de här.. Är typ brun med lite mahogny i eller ngt, haha.. Har även färgat håret på mamma ikv, slingat det.


(den kör jag på nu)

Tidigare fick man finbesöke på Galven! Dock verkade inte luften ha rensats av det, men men. Jag ser även fram emot våran vinterprojekt, blir nog jävligt bra´om allt går som tänkt! :)

Även skönt att göra helg imrn, blir det att riktigt sova ut på fredag kan jag lova! Dessutom är morgondagen inte så jobbig eftersom vi börjar tio, har lunch elva, sen ha vi svenska och sen nå jävla samlevnadsskit så vi slipp matten! :) kan inte förklara hur bra de känns.

Nä nu ska ja gå och skölj ur färgen, slänger nog in något imrn också! Sleep tight.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: