in i skogen efter dom

Hellu!
Tisdagkväll och jag mår skitbra! Haft en trevlig kväll med Evalena, vi ha baka pepparkakor :) fast vi brände alla så måst typ släng dom..



Fast nu bli ja fan riktigt förbannad! Imrn orka ja int fara på skolan eftersom ja börja ett och de enda ja behöv göra när ja börj är jävla fittinventering eller hur de stavas.. Kul! Fast bäst Sandra ska också på skolan så då har jag någon att vara med i fyra och en halv timme! :) tror det blir stan för att köpa julklappar!



Alla säger till mig att jag itne är feg, men det är jag i själva verket! Jag törs inte göra en sak göra gör dagligen, varje dag. Iof så beror det nog på personen, men jag tror jag måste göra det för att glömma dig.. It's hard!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: