---

Den här dagen suger verkligen.. Jag hade världens underbaraste dröm inatt. Dock drömde jag att det var sommarmarknad och jag hade supertråkigt, men under hela drömmen var jag med en person, som jag älskar. Hör och häpna: älskar. Allt var som vanligt, ända tills jag vaknade upp. Drömmen försvann och jag förstod att det aldrig, aldrig någonsin kommer att bli så. Det bränner i hjärtat och jag förbannar mig själv hela tiden.
Iallafall när jag blec väckt av mamma, kom hon med väldigt hemska nyheter. Björn Persson skulle till sjukhuset med kläder till sin 10 åriga flicka som just har fått diagnosen leukemi (blodcancer) och på vägen dit var han med om en billoycka. Han krockade med en älg och det sägs att bilen ska ha farit in i terrängen, och när ambulansen och allt kom dit, hade dom redan förlorat honom. Björn Persson har jobbat på skolan, och han var alltid den som kom med mycket bättre kommentarer än en själv, han var alltid glad, han var helt enkelt en hjälpande hand. Även fast han var på skolan för en persons skull så hjälpte han verkligen alla, och han var super duktig på matte haha! Jag minns även när han hade slutat röka, han visade jämt up börsen med alla hans pengar som han hade sparat. Han var helt enkelt en ljusstråle.
Nu hoppas jag att hans dotter klarar sig från cancern så det inte blir ännu värre för familjen. Jag känner inte familjen så bra, men jag vet vilka alla är och har träffat och pratat med alla några gånger, men Björn visste jag vem det var, och jag kände han lite.

Det är där du ska komma in och trösta mig, säga att allt kommer att ordna sig och sen viska till mig att du älskar mig. Men det är försent.

Vila i frid Björn..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: