som damn much

Dag 2 - Staden där du bor.

Hm, Åsele - stad?! Nej. Snarare.. Typ en liten håla där alla vet allt om alla andra. Lite läskigt faktiskt. Åsele och jag har haft en uppochner förhållande kan man väl säga.. ( ;) ) När jag var liten, alltså jätteliten, trodde jag att det var jättestort för då var man ju aldrig ute, men när man blev en sisådär tolv år blev det en annan sak. Samhället var typ mitt liv och i mina tankar var ju typ emo. ;p jag trodde allt var pest och pina fast jag hade det jättebra. Nu eftersom jag bor lite utanför så känns det hur kul som helst att komma in eftersom det är på samhälle man träffa allt folk!
Men frågan är, bor jag kvar i Åsele om fem år? Tveksamt, det är nog då det bara finns två 500 invånare kvar, fast jag vill faktiskt bo kvar i Åsele! Vi ser. :)

 
Jag kommer ALLTID, även om jag flyttar, komma på sommarmarknan! Det finns inge bättre på sommarn typ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: