no gahamesss

Dag 1 - Berätta om dig själv.

(Har jag redan gjort det på en sån här, men whatever) Jag heter Sanna Margareta Lindström efter min farmor Margareta Lindström. Jag är född den 17 december 1995, precis en vecka innan julafton, dessutom på min storebrors treårsdag.
Jag är en tjej som tycker om när det händer saker för livet är ganska enformigt om man frågar mig. Jag är dessutom en ärlig människa (oftast) och jag tål inte rykten, det är något som går mig på nerverna.
Jag är tillsammans med världens bästa och hoppas vi är det mycket längre, vi har snart varit det i elva månader. Sen då? Ja, jag har några riktigt bra vänner och ska gå frisör i Lycksele som det ser ut just nu!



Varför kan inte mitt hår vara sådär långt nu? :(..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: