kickstart your summer

Tänk att jag har inte skrivit i bloggen på fleraflera dagar men ändå äre så många per dag som går in och kollar? ;)

Iaf, vet inte om jag ska börja skriva igen, men måste prata av mig lite.

Allt känns så konstigt just nu. Jag är varken glad eller ledsen för jag vet ju inte vad som händer/kommer hända. Det känns som att det är mycket just nu bara.
Jag vill bort från Åsele ett tag känner jag, och bara vara själv. Kanske fara och hälsa på en släkting? Så jag glömmer Åsele ett tag. Det var en sak som gjorde så att livet inte kändes så lätt för jag drogs åt två håll, och nu dras jag åt tre håll. Egentligen så skulle jag vilja.. Skjuta fram tiden kanske ett år. Det är alltid samma folk och samma sak som händer, livet är så enformigt. Inte vet jag om det är för att jag bor i Åsele för Åsele är ju ganska litet, men det kan vara så.
Jag vet inte vad jag vill längre, men det finns en sak jag saknar. Jag saknar att göra saker som jag och en person gjorde förut. Visst, det händer nån gång nu och då nu för tiden, men det är för sällan. Jag har sagt att jag ska bättra mig men gör det som aldrig. Förlåt, du kommer alltid vara min bästa vän, det vet du! Från vaggan till graven, remember?
I alla fall, så vill jag bara fara bort ett tag och komma tillbaka och då har det hänt något, något bra.
Jag älskar dig Fredrik, glöm inte det<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: