would you forget your enemy

Hejsan!
Söndag är det nu, och har lov i en vecka. Fy satan va skönt! Men.. Vad ska man göra egentligen?

Ikväll har jag och älskling farit till kusin och Sandra, och spelat bingolotto :) ingen vann något, men jag hade kul iaf. Var så trött så jag skrattade åt allt, inte ofta det blir så ;D


typ lite halvgammal bild

Jag känner mig riktigt glad nu :) allt känns nästan underbart, så mycket bättre än typ förra söndagen! Igår till exempel kände jag riktigt hur mycket jag älskar dig, och att jag inte visste vad jag skulle göra om du inte fanns, bara den tanken gör mig nervös, det finns helt enkelt inte i min värld. Du är underbar!

Nä nu ska jag väl lägga mig och sova, eller titta på tv först, och sedan ha en underbar sovmorgon imrn! pouss


Snart jul, fyfan se ja längt!
Postat av: Neellaa

svar; JAAAAAAAA DET ÄR HAN </333

2010-11-04, 00:53:34 - URL: http://neeellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: