when i was on the road

Gokväll!
Har suttit på ett möte i två timmar, fick dock lite fika så de gick bra ;) gick sedan vidare till älsk, började se klart filmen fast vi hinn int så långt innan ja skull hem, men vi få ta de nån annan gång!


oldpic,

Ja, och nu fick jag veta att vi har matteprov nästa vecka oxå, great! Jag kommer gå i konkurs.

Jag fattar inte? Vad är det för fel på mig? Jag har det jag vill ha, men ändå är jag inte nöjd. Måste börja fixa med ******* så jag blir nöjd med den, det vet jag stör mig.. Men sen då? Jag som borde vara så glad!.. Visst är jag glad, har bra vänner, bra familj och ett bra förhållande som jag trivs jättebra i, men det känns ändå som att jag inte har allt?.. Strange.

Nä, nu ska jag sova, har kommit i säng lika sent varje kväll och snart orkar jag inte mer, är så jävla trött!.. Vi hörs imrn, gnatt:*


Bara för att den va söt
Postat av: bea

jag brukar läsa din blogg, så är de okej om jag lägger till den som länk?:)

2010-10-23, 01:36:46 - URL: http://beatricefilipsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: