smells like teen spirit

Okej, nu har jag bestämt mig för att börja skriva igen.. Första inlägget är väl lite com ett "känsloinlägg".

Jag känner mig som en otroligt dålig person, jag bara behandlar andra som skit och bara tänker på mig själv hela tiden, och jag inser det inte själv förrän någon säger det åt mig. Familjen är det viktigaste man har, men det tänker jag inte på utan min familj är bara något "som jag har där" typ. Skolan är oerhört jobbig just nu och all press om gymnasiet och framtiden tar kål på mig, jag har inte mycket ork kvar, det är därför jag beter mig som skit hemma. Jag får så oerhört mycket hjälp med livet, men jag visar aldrig riktigt hur tacksam jag är för det.. Förlåt lillasyster, och resten, jag ska försöka bättra mig. Ni är allt jag har, och jag har inte insett hur stort hål det skulle bli inom mig om ni försvann..

Iallafall så ska jag försöka bli aktiv här igen, och jag vet hur många gånger jag har sagt det, men nu känner jag verkligen att jag vill ha ett ställe där jag kan skriva och samtidigt så får andra veta.

Ikväll blir det Folkets Hus, inte så taggad, skulle hellre vilja sova, plus fysikprov imrn.. Inte kul!

Jaja, nu kommer några bilder (gamla, måste uppdatera), vi hörs ikv! puusss


bara för att bilden är så söt!


mexicooo!


färgat håret (och hunnit klippa mig för den delan oxå..)


:*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: