onsdagmorgon-

God morgon! Skrev inget igår för det blev så sent och jag var så trött!

Vi, alltså jag, Fredrik, Charlotte och Sandra skulle fara en snabbvisit till Ö-vik, och när vi kom fram så for Sandra till Violet (eller vad hon hette) och Kent, där vi var ett bra tag. Efter det for vi vidare på Burgerking och jag kan lova at det var roligt! Det började med min kyckling tror jag?
 "man märk att vi är från landsbygdn! till exempel, -va äre här?, -RAAAP"

Sent blev det men det var roligt! :) och dessutom hade vi sån himla tur att på vägen hem var vi tvungna att köra 50 på vissa ställen för det var dimma så man såg kanske 10 meter fram bara, så det slutade med att jag var hemma halv ett.


kärlek

Skriver mer senare idag! Har tyvärr skola nu, och jag har som inte sovit så mkt som jag ville.. Och dessutom prov på direkten.. Vi hörs senare!


Jag vill ha examen nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: