jag lovar jag ringer dig

Hejsan!
Skolan idag, gått lite trögt och humöret har väl inte varit på topp p.g.a pengarna.. Efter skolan mötte jag Sandra och sen for jag, hon och Hugo på kronan och tog en chokladboll, sen for vi en sväng till Sandra. :)

Ikväll blir det bakning och träning! Gööööttt.

Vill även att mina kläder från H&M ska komma nån gång, får snart något fel!

Ska sätta mig nu och titta på blocket efter en epa! Samtidigt som jag lyssnar på "Epa traktron" med Eddie Meduza ;p man måste ju gå in i det man gör! Måste också kolla om det finns någon kurs för AM-kortet innan jul så jag får köra redan i år.. Man vet ja aldrig!


Hah söt bild! Sandra, Fredrik, Glenn, jag, Fredrik och Sabina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: