jag går på stigen

Hej, eftersom jag inte har skrivit ngt i helgen så ska jag uppdatera lite.

Fredag - skolan först, sen körde jag med Evalena, och på kvällen for jag vidare till Fredrik. Vi for til pappa hans och starta 240in och for på industriområdet och körde, det var ganska många där. For hem vid tolv och la oss.

Lördag - sovde ganska länge, skönt! Mötte upp Evalena och pratade lite, for hem och åt sen, och efter det tillbaka till Fredrik. Lite incidenter hände, och det slutade med att vi var hemma halv fyra på natten, fast vi somna inte på en gång, utan var vaken en stund till.

Söndag - for en sväng till Lycksele, hämtade Charlotte och Tobias och när vi kom hem så hjälpte jag Fredrik att panta lite flaskor sedan for jag hem och åt. Efteråt spela vi, Kricken och Olivia lite Buzz och började se en film, sen for jag hem och nu ska jag duscha och träna på prov..

Kommer vara på jättedåligt humör i veckan känns de som.. Orkar nästan inte ens nu.

"Det jag blir så jävla less på är att du bara ser det negativa i människor, aldrig något positivt. Inte konstigt att folk säger att du är sur. Egentligen är jag bara allmänt less på livet just nu, jag har ingen ork eller ngt, och jag vet att det är mitt eget fel. Jag skulle behöva dig här just nu, bara att du ska hålla om mig medans jag får gråta ut, det skulle kännas så mycket bättre då. Inga ord, bara få höra ditt hjärta slå, och höra de magiska tre orden. Att tre små ord kan betyda så oerhört mycket, jag älskar dig."

Ska duscha nu, sen träna på prov så skriver inget mer ikv, så ja lägg upp en bild.


Jag saknar marknaden och vill ha det nu,!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: