i'm feeling alright!

GUTEN TAG,

Har kört me Evapes idag!:) Hennes gick int så bra så blev inte så lång trip.. Men de va kul iaf!
Träna två timmar ikv, int så taggad, men de måst göras!

Idag mår jag så mycket bättre! Kroppen mår bättre än igår och resten av helgen, superbra!


Är så dålig på att lägga ut bilder, men den här måste ut! Haha..

I helgen blir det kanske Övik? Fast int säkert men de låt kul iaf. Jag, Fredrik, Charlotte och Tobias :) Fast beror också helt och hållet på om jag får några pengar den här månaden, tack vare att vissa är så förbannat klåfingrit..

Ska se tv nu, men skriver mer ikv om jag har överlevt träning, hejs!


Inte världens bästa bild, men den är söt ändå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: