do you like it?

Chaaa,!

Åh, vars ska jag börja? Okej, igår var dagen lite sådär.. Bråka är verkligen det värsta som finns, men det gör ändå en som starkare, eller närmare någon.

Jag och älskling gjorde inbakad kyckling igår och den va smällgo! Dock väldigt mättande, och efter ett tag kom Sandra och Fredrik förbi, drack kaffe och kollade på lite filmer på youtube:)


hah, näsa på mig..

Förresten, Sean Banans nya låt.. Ja, man får väl tycka vad man vill om den;D..

Ikväll blire "Mirrors 2", och det stod att man inte ska kolla på den ensam.. Tur då att vi är fyra!
Skriver väl mer sen, och vad jag tyckte om den, ska klicka mig vidare nu, men vi hörs, pussss!


Helt klart sötaste klänningen jag har köpt! Synd bara att man aldrig har något tillfälle att använda den..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: