can´t handle the pain

Helluu!
Skrev inget igår men hade helt enkelt inte tid.

Upptäckte idag att nästa vecka är en väldigt upptagen vecka så det är full fokus! T.ex;
Mån; Prov i SO
Tis; Verbskit
Ons; HK-prov & SO-läxa
Tors; Musik-prov och Språkval (ithink)
Fre; Ma-läxa & Engelska

Inte kul.. Tidiga kvällar och mycke plugg, för veckan efter det är det lov!

Anyway, hittade asmånga gamla bilder som jag bara måste lägga ut!


hah, minnen!

HALLÅ?!..

mycke för 20 kr!

kommer inte ihåg den här bilden men?!

naw

haha, inget klår detta!

ja bjuu..



så jävla bra!

våda längesen?!.. haha

christian är lika söt som alltid

gult hår?!

überfjortis!

fjortis?

alltså jag älskar fortfarande bilden!

"nu-försöker-jag-vara-sur-för-att-mamma-som-sitter-bredvid-ska-se-det-minen"

det är ju pinsamt, hur fan kunde jag gå och se ut sådär i håret när man såg det riktiga?



hah, minneen!

Håret!

Kommer säkert med fler bilder senare.. Men nu ska ja på möte, hejdå! Enjoy ;)
Postat av: katarrina

hah söt überfjortis! :)

btw, ha vi matteprov torsda oxå tro ja;o

2010-10-20, 18:56:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: