and the kids are screaming louder

GutenTag!

Idag kom Sandra på skolan och väntade tills jag hade slutat, sedan for vi hem, gick med Exxo och fixade en blogg till henne :) -> http://mothertobee.blogg.se

Gjorde mat, Sandra åt här så for på på gympan och träna:) efter de har jag gått med Exxo igen och det kändes skönt kan jag lova!


På skolan idag spillde jag nå pulver (?!) som smetades ut när jag skulle ta bort det.. Detta ledde till:


Ännu större fläck! Fast fick bort det itllsut ;)


Vissa gjorde även krigsmålning! Och vissa blev krigsmålade utan att de ville det, till exempel en liten Sannapanna..

Provet idag gick hyfsat tror jag, bara tre prov nu kvar i veckan! Eller fyra, för om vi har otur har vi arton minuter på fredag..


Förresten så måste jag lägga upp den här bara för att magen är så söt..

Nä, nu blire sängen, se ja bli pigg tess imrn!


Jag vill inte att det ska vara så, fast det är säkert bara inbillning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: