uti min väska

Hej, vet det var jättelängesen jag skrev! Ska bli ändring på det..

Ikväll for jag till älskling, sedan for vi vidare till Glenn och Phaichit och åt lite, gott vare kan ja lova! Såg en film och prata, sen kom Charlotte en sväng. :)

Okej, nu ska jag FÖRSÖKA beskriva hur jag känner för dig..

Varje gång jag tänker på dig, bultar mitt hjärta i 360, och när jag ser dig är det som en dröm blir sann. Det bästa som finns är att vara med dig, och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. Att bara känna din lukt gör mig knäsvag. Det känns som om jag lever i en dröm när jag är med dig, och jag så otroligt rädd för att vakna upp ur den drömmen.. Bara tanken på att tappa dig gör mig gråtfärdig. Mina känslor för dig går inte att beskriva, jag älskar dig Fredrik Svensson. Du gör min dag!



Nä, nu ska jag lägga mig så ja ha nån ork imrn.. Vi hörs, puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: