"när man är femton år"..

Hejsvejs,
Onsdag idag.. Drygaste dagen på hela veckan, men den är avklarad för ja lever ju! ;)
Ikväll blir det ug me Evapes, och imrn blir det villis, inte så taggad..

Satt och fundera lite. När jag var yngre, alltså innan jag börja högstadiet så trodde jag att när man fyllde 15 fick man;

- göra vad man ville
- komma och gå som man ville
- aldrig få utskällningar
- att jag skulle vara jättefin
osv..

Det visar sig (fastän jag inte är 15 än) att det inte alls är så? Göra vad man vill kan man stryka på direkten. Visst får jag göra mer än för typ två år sen, men inte så mkt som jag trodde.
Utskällningar kan man också stryka.. Minsta lilla man gör fel så är det någon som blir sur.
Och punkten att jag skulle vara fin, jadu.. Jag tror att om jag hade haft kvar håret så hade jag tyckt att jag var fin.

Det är inte alls som man föreställt sig, så nu får jag väl hoppas att dom där sakerna gäller när jag blir 18..? ;p

Aja, ork int skriva nå mer nu, så vi hörs!:)


kärlek till tusen

Postat av: eemilia

Du är visst fin Sanna, jätte fin! =)

2010-11-18, 17:29:22 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: