jag klär av mig naken

Hejhej!
Måndag är det idag, och helgen har varit lite hit och dit! Fredag var jag hos min baby och sovde där, och lördag eftermiddag typ for jag till farmor och farfar i Sörnoret. När jag kom dit tog jag, Sabina och Gabriella farfars fyrhjuling ner te åern och tog på oss skridskor och åkte lite där :) faktiskt riktigt roligt!

Söndag så for jag till älskling så fort jag kom hem och gick några ärenden me Fabbe :) sedan blev det bingolotto med Sandra och Fredrik, gick inte så bra.

>Ikväll, blir det träning! Skönt..

Nu, bilder ;)








Haha, förlåt för bilderna! Älskar att ha kamera på mobilen!.. ;)
Postat av: olivia

hahah sista bilden:p han kommer döda dig(A)

2010-11-08, 21:05:53 - URL: http://oliviialidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: