get away

Hej, måndag nu.. Har haft fullt upp i helgen så har inte kunnat skriva!
Ska berätta lite.

Fredag; for till älskling efter skolan med evapes, for hem vid halv fyra-fyra och åt. For tillbaka sedan och pratade lite, och efter ett tag drog vi på pizzan så resten fick äta. For sedan tillbaka och umgicks med folk och äkte lite bil senare under kvällen.

Lördag; Vaknade av att telefon ringde, och klev sedan upp och duschade och fixade till mig lite. Vid två tiden for vi till Vilhelmina och när vi kom fram bowlade vi, och sedan for vi vidare på hotellet och åt middag. Råkade även starta en bils larm tack vare Fredriks baslåda ;p! For vidare till Åsele igen, och sen på Galven där vi bastade. For sedan ut och åkte bil ett tag, sedan for jag hem och la mig.

Söndag; vaknade först av älsklings larm vid kvart över sex, fast som tur var stängde han av det, och sedan sov vi till tolv ungefär. For hem ett tag och duschade, sedan for jag ut på skyltsöndagen med mor min, och sedan vidare till älskling. Vid fem for vi och åt middag i Söråsele och sedan var det bingolotto. Vann en julkalender, inte så roligt men alltid ngt!

Bilder.









Så, det var lite. Vet inte vad jag är på för humör just nu faktiskt, på tal om skinkpastej.. MEn, vi hörs senare, hejs.
Postat av: Sabben

Ni var inte till söråsele och åt.. det är västerled ;)

2010-11-29, 22:56:20 - URL: http://sabinalindstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: