for me to stay

Hej, frdag är det nu, och jag skriver bara mer och mer sällen märker jag..

Igår var det lycksele! Tog dock inga bilder.. (VARFÖR INTE?!) Först skolan, sen Dollar! :) grymt nive vare, och jag jävlar storhandla;p!

Idag har vi haft luciaträning och jav vet inte riktigt hur det kommer att gå.. Jag och Sabina har inte ens övat på sången tillsammans en endaste gång (?!) och det är två veckor kvar.. Men det kommer gå! ;)


gammal bild, lååångt hår..

Åh, jag blir bara ännu mer less. Jag vet att ni tycker att jag beter mig som en egoist, men vafan? Det känns för mig som att jag måste lyda minsta lilla vink.. Jag menar, jag får inte ens själv bestämma om jag ska äta hemma eller inte.. Det finns andledningar till varför jag inte är hemma så mycket,

Aja, ikväll vet jag inte vad det blir än.. MEn vi ser väl. Ork int skriv nå mer just nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: