dunka takten

Goddag!

HAr inte skrivit på hela helgen, och det ber jag om ursäkt för, men det har varit full rulle hela helgen!

Iaf, fredag; slutade skolan, var med Evalena efter, åt sedan middag och for till älskling vid fem ungefär. Vi gjorde inte så mycket, och vid åtta-nio nån gång kom kusin Sabina, och halv elva kankse kom kusin Fredrik, och efter ett tag for vi ut med 240in och sladda, sen hämtade vi upp Marina. Träffade polisen en sväng, och vid tolv-halv ett drog vi oss hemåt. När vi kom hem så vi tv och tog ett bad halv två kanske, mysigt värre!

Lördag; älskling skulle ställa klockan på tjugo över tio för han sa att vi inte skulle sova bort hela dagen, fast jag blev väckt av mamma vid kvart i ett typ för att hon ringde!;p vi klev upp och mamma hämtade mig halv två-två och då for vi till kusin Linda och firade Melvin och Vilgot. Sedan for jag tillbaka till älskling, och då for vi på ishallen för att se vem som vann skotern, och efter det for jag hem och åt, sedan for jag upp på pizzan till älskling och Glenn. Vi for sedan vidare på Silvan, och efter ett tag for vi ut med 240in igen, fast då körde Hugo. Slutet på kvällen behöver ingen kommentar.

Söndag; blev väckt av att jag hörde älskling och Glenn pratade. Klev upp efter det och myste ett tag med älskling. For sedan till farmor och farfar en sväng och grattade på farsdag, sen for jag tillbaka till Åsele till älskling. Vi for och städade ur hans bil, for och handlade och gjorde pizza. Spelade även bingolotto.

Somsagt, har hänt ganska mycket under helgen, och roligt har det varit!

Orkar inte skriva mer nu, så vi hörs senar, puuuuss!


gammbild.. NÅN SOM VET VARS MAN KAN KÖPA BILLIGA PIERCINGAR TILL NAVELN?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: