but i'm perfectly good

Haha nej, nu måste jag börja skriva igen så jag får upp läsarna! Hade ganska många ett tag.

Anyway, onsdag idag, och dagen blev inte så jobbig tack vare luciaträningen. :)

Idag har jag ätit sushi för första gången.. (!)
Det var väl sådär, var på väg att spy när jag åt den som Erik hade hett tre kilo wasabi på, men men.. ;p



Åh, jag älskar hemkunskap! :) och gruppen är riktigt trevlig oxå ;p

Har även färgat utväxten, skönt! Slipp gå å se ut som nå jävla hej kom och hjälp mig, men fyfan va ont det gjorde den här gången! Brukar göra ont i vanliga fall också, men den här gången tog fan priset! Blir nog mörkt nästa gång..



Ska gå vidare till facebook nu och andra bloggar, men jag avslutar med en söt bild! :)


Hah, du är bra söt du!
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24, 23:38:37 - URL: http://kulansplace.se
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-26, 14:19:31 - URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: