lördagkväll

shaaa!

idag har varit ganska fullbokad dag ;p

klev upp halv åtta, for till folkrace banan halv nio typ, kom till kyrkan tio och var där till, ja, två? sen var det fika på kaffesugan så vi var säkert där till halv fyra, sen så gick jag ut med hunden fyra, höll på med telefon senare och for ut sex, kom hem tio.
och imrn ska jag upp typ sex.. jag taggar inte!

iallafall har det varit konfa idag:)

jag fick en ny telefon, en Sont Ericsson W 715! tack så mkt mamma och pappa!
förutom det fick jag 2000 + 1000 kr som sponsorpengar till folkracen, tack så mycket! fick även massa smycken, blommor, ljus osv! tack för allt


här är bara 2000, tog inte med resten av pengarna


och kameran verkar funka, pappa ville vara med på bil på ngt sätt ;p

men nu ska jag sova så jag kmr upp imrn! tack för alla presenter, och ha en fortsatt trevlig kväll:)
och, glöm inte att önska mig lycka till imrn!
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: